Ez a weboldal cookie-kat használ!
Oldalunk cookie-kat használ statisztikai célból, és a felhasználók böngészésének megkönnyítése érdekében. Kapcsolja ki a cookie használatot a böngészőjében, vagy kattintson a "Bővebben" linkre. A weboldal használatának folytatásával további beállítások nélkül, elfogadja a cookie használatot!
×
 x 

A kosár üres

Legkedveltebb termékek

  • K64 - P forgatógombos hengerzárbetét

    25565 Ft
    Válasszon méretet (B C)
    Plussz kulcs

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Jelen Ászf hatálya Szolgáltató weblapján (securemme.hu) történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen Ászf folyamatosan elérhető a következő weboldalról: https://securemme.hu/hu/általános-szerződési-feltételek.html.
Ha Webáruházunkban szeretne vásárolni, vagy bármely szolgáltatásunkat igénybe kívánja venni, kérjük olvassa el figyelmesen Általános Szerződési Feltételeinket. Csak az ÁSZF minden pontjának elfogadása esetén használja áruházunkat, és kérjük ezeket tartsa kötelező érvényűnek magára nézve.

Üzemeltetői adatok

Cégnév: PRS Plusz Vagyonvédelmi Kft

Székhely: 2142 Nagytarcsa, Csonka János u. 1/a.

Adószám: 14640094-2-13

Cégjegyzék szám: 13 09 168643

Kibocsájtó cégbíróság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága

Képviselő: Kerekes Dániel

Szerződés nyelve: Magyar

Elektronikus elérhetőség: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Telefonos elérhetőség: +36-1/422-0956, +36 20 331 0081, +36 20 444 1434

Adatvédelmi nyilvántartási azonosító: a Kérelem feldolgozás alatt (NAIH)

Számlaszám: 16200168-00191803

Tárhely-szolgáltató adatai

Cégnév: MultiThread Bt.

Székhely: 2366 Kakucs Bem u.10

Adószám: 21921870-2-13

Elérhetőség: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Személyes kapcsolat, áru átvételi helyek

Észak pesti iroda

Irodánkban csak előzetes egyeztetés után állunk rendelkezésére tanácsadással!

Cím: 1047 Budapest, Külső-Váci út 40

Tel: +36 1 369 6104, +36 20 331 0081, +36 20 444 1434

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Nyitva tartása: Hétfő-Péntek: 9-18

Megrendelt áru átvételére csak előzetes egyeztetés után van lehetőség!

Bemutató terem

Bemutatótermünkben lehetőség van forgalmazott árucikkeinket működés közben megtekinteni, kollégáink tanácsadással állnak az érdeklődők rendelkezésére.

Cím: 1144 Budapest, Fogarasi út 195

Tel: +36 1 422 0956, +36 20 331 0081, +36 20 444 1434

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Nyitva tartása: Hétfő-Péntek: 7-16

Megrendelt áru átvételére csak előzetes egyeztetés után van lehetőség!

 

Az általános szerződési feltételek elfogadása

A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg.
Fogyasztó az ÁFSZ elfogadásával hozzájárul önként megadott személyes adatainak kezeléséhez, a létrejövő szerződés teljesíthetősége érdekében. Adatkezelési szabályzatunk elérhető a https://securemme.hu/hu/adatkezelési-szabályzat.html oldalon.
Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat, és nem küldhet megrendelést sem.

Az adásvételi szerződés létrejötte

Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést "Megerősített" állapottal, e-mailben visszaigazolja, adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. A "Megerősített" állapotot minden esetben telefonos, vagy elektronikus levélben történő egyeztetés előzi meg, kivéve ha rendszeresen visszatérő vásárlónk ennek mellőzését kéri.

Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail, vagy telefonhívás a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.

Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződésre Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A Securemme SRL mechanikus és elektromechanikus biztonságtechnikai termékei. 
A megvásárolható termékek részletes leírása honlapunkon tekinthető meg. (https://securemme.hu)

Regisztráció

  • A ”Fiók létrehozása” menüpont alatt regisztrálhat adatai megadásával.

  • Vásárlás közben adatai megadása után regisztrálhat a „Fiók létrehozása és irány a pénztár” gomb megnyomásával.

Rendelés menete

A kosár használata

  • A termék lapján a „Kosárba tesz” gombra kattintva a kiválasztott mennyiségű termék a kosárba kerül.

  • A kosár ikonra kattintva megjeleníthető a kosár tartalma. A kosár tartalmának módosítása a „KOSÁR TARTALMÁNAK MEGJELENÍTÉSE” feliratra kattintva lehetséges.

A megrendelés összeállítása

  • Megrendelésének összeállítására a kiválasztott termék lapján az opciós lehetőségek választása után a termék kosárba helyezésével,

  • majd a megjelenő „Tovább vásárolok” feliratra kattintás után, újabb termék kosárba helyezésével történhet

  • Lehetősége van megrendelésének összeállításához segítséget kérni kollégánktól, a webáruházban közzétett elérhetőségeken.

Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja

  • A kosár ikonra kattintva, a „KOSÁR TARTALMÁNAK MEGJELENÍTÉSE” menüpontot kiválasztva megtekintheti és szerkesztheti a kiválasztott termékeket mennyiségét, és számlázási illetve szállítási adatait.

  • Lehetősége van számlázási adatainak felvitelére/módosítására.

  • Lehetősége van szállítási címének megadására/módosítására

A megrendelés elküldése

  • Megrendelésének elküldését a „KOSÁR TARTALMÁNAK MEGJELENÍTÉSE” linkre kattintva, a fizetési és szállítási mód kiválasztása után, az „Indulás a pénztárhoz” gombra kattintva kezdeményezheti.

  • Megrendelés elküldése csak az ÁSZF elfogadásával lehetséges. Az ÁSZF elfogadását az „Általános szerződési feltételek” jelölőnégyzetbe kattintva jelezheti.

  • Ez után lehetősége nyílik a regisztrációra és a megrendelés elküldésére a „Fiók létrehozása és irány a pénztár” gomb megnyomásával,

  • vagy a „Vendégként megy a pénztárhoz” gomb megnyomásával, regisztráció nélküli megrendelésre.

  • Kérjük, ellenőrizze a most, vagy előzőekben megadott adatai pontosságát!

  • Megrendelését a megjelenő „Megrendelés megerősítése" gombra kattintva küldheti el.

A megrendelés visszaigazolása

  • Megrendelésének megerősítése után, automatikus üzenetet küldünk az előzőekben megadott e-mail fiókjába.

  • Megrendelésének megerősítése után kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot.

  • Rendelése státuszának változásáról minden esetben automatikus email üzenetet küldünk.

Lehetséges rendelés státuszok

  • „Vevő által jóváhagyva” annak a megrendelésnek az állapota, amit az ÁSZF elfogadása után elküldenek részünkre

  • „Megerősített” annak a megrendelésnek az állapota, amit kollégánk egyeztetett a megrendelővel. (Az egyeztetés minden alkalommal megtörténik, amennyiben rendszeres vásárlónk nem kéri annak kihagyását.)

  • „Kiszállított” annak a megrendelésnek az állapota, amit a vevő átvett, és kifizetett. (Házhoz szállítás esetén a futár visszaigazolása módosítja az állapotot.)

  • „Megtagadva” A szolgáltató fenntartja magának a lehetőséget, hogy egyes esetekben megtagadja a rendelés teljesítését. (Hibás, rosszhiszemű adatmegadás stb… )

  • „Visszafizetett” annak a megrendelésnek az állapota, amitől a vásárló elállt, és az elállási feltételekben meghatározottak szerint a vételárat visszakapta.

A termék lényeges tulajdonságai, árak

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak.

A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. Az adatlapon megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

Akciók esetén, cégünk teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció árairól, és annak pontos időtartamáról.

Ha a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel pl. a termék közismert, általánosan elfogadott árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

Hibás ár estében feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie kell. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 09:00 - 16:00 óráig. A megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

A megrendelés feldolgozásának folyamán munkatársunk felveszi a kapcsolatot a vásárlóval, és tájékoztatja a termék átadási határidejéről. A futárszolgálatnak való átadás határideje, minden esetben szerepel az általunk küldött válasz e-mailben. Az átadási határidő elfogadása esetén megrendelése megerősítetté válik.

Ha egyedi összeállítású terméket kíván vásárolni kizárólag munkatársunkkal történő telefonos, vagy személyes egyeztetés esetén tudunk a határidőről információt adni.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! Ha a termék vételárát előreutalással egyenlítették ki, és a megrendelés visszautasításra került, ez esetben visszautaljuk az összeget.

A megrendelt termék fizetésének módja

Utánvét

Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot.

Előre utalás

Ebben az esetben előre átutalja Vásárló a megrendelt termék összegét, melyhez a következők az adatok:

Kedvezményezett neve: PRS Plusz Vagyonvédelmi Kft.
Kedvezményezett bankja:MAGNET Bank
Kedvezményezett számlaszáma: 16200168-00191803

Személyes átvételkor kézpénz

A megrendelt termék(ek)et természetesen módjukban áll személyesen is átvenni irodánkban (1044, Budapest, Külső Váci út 40.) vagy bemutatótermünkben (1141 Budapest,Fogarasi út 195.) díjmentesen. A termék átvételét megelőzően kérjük jelezze, hogy hol szeretné átvenni a csomagot. Keresse kollégáinkat a webáruházban feltüntetett telefonszámokon.

A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

Szállítási módok és költségek

Személyes átvétel

A "Személyes kapcsolat, áruátvételi helyek" pontban megjelölt helyszineken, előzetes egyeztetés alapján a megrendelt termék átvétele ingyenes.

 MPL Futárszolgálattal utánvétes fizetés esetén

Futárszolgálattal történő megrendelt termék(ek) szállítása esetén az alábbi táblázat alapján számoljuk ki a szállítási költséget. 20 kg -ot meghaladó termék(ek) esetén csak utcaszintig történik a kiszállítás. Lépcsőn történő szállítást nem tartalmazza a szolgáltatás! Onnan a Vevő feladata, hogy a termék(ek) bevitelét megoldja. 40 kg -ot meghaladó csomagok vagy nagyobb méretek (80 cm magasságtól) esetén raklapon történik a kiszállítás. Nagyon fontos, hogy a megrendelt termék átvételénél meggyőződjenek róla , hogy a kiszállított termék nem-e sérült. Sérült termék esetén jegyzőkönyv szükséges amit hozzánk el kell juttatnia még az átvétel napján. Sajnos utólagos bejelentések esetén a sérült termék(ek)et nem áll módunkban cserélni vagy jóváírni.
 
Termékek össztömege Szállítási költség
0 kg 2 kg 1 900 Ft
2 kg 3 kg 2 200 Ft
3 kg 5 kg 2 500 Ft
5 kg 10 kg 2 900 Ft
10 kg 15 kg 3 200 Ft
15 kg 20 kg 3 500 Ft
20 kg 25 kg 3 800 Ft
25 kg 30 kg 4 000 Ft
30 kg 40 kg 6 000 Ft

 

 MPL Futárszolgálattal előre utalásos fizetés esetén

Futárszolgálattal történő megrendelt termék(ek) szállítása esetén az alábbi táblázat alapján számoljuk ki a szállítási költséget. 20 kg -ot meghaladó termék(ek) esetén csak utcaszintig történik a kiszállítás. Lépcsőn történő szállítást nem tartalmazza a szolgáltatás! Onnan a Vevő feladata, hogy a termék(ek) bevitelét megoldja. 40 kg -ot meghaladó csomagok vagy nagyobb méretek (80 cm magasságtól) esetén raklapon történik a kiszállítás. Nagyon fontos, hogy a megrendelt termék átvételénél meggyőződjenek róla , hogy a kiszállított termék nem-e sérült. Sérült termék esetén jegyzőkönyv szükséges amit hozzánk el kell juttatnia még az átvétel napján. Sajnos utólagos bejelentések esetén a sérült termék(ek)et nem áll módunkban cserélni vagy jóváírni.
 
Termékek össztömege Szállítási költség
0 kg 2 kg 1 400 Ft
2 kg 3 kg 1 800 Ft
3 kg 5 kg 2 100 Ft
5 kg 10 kg 2 400 Ft
10 kg 15 kg 2 800 Ft
15 kg 20 kg 3 100 Ft
20 kg 25 kg 3 400 Ft
25 kg 30 kg 3 700 Ft
30 kg 40 kg 5 600 Ft

 

Szállítás PRS Plusz saját tehergépjárművel egyedi áron

Cégünk a PRS Plusz Kft. is vállalja a termékek kiszállítását. Szállítási árainkról kérjük keresse kollégánkat a webáruházban feltüntetett telefonszámokon.

Számlakibocsátás

A Szolgáltató papír alapú számlát bocsát ki, amit a megrendelt termékkel együtt ad át. Ha a Felhasználó egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, akkor külön, előre kell jeleznie a Szolgáltatónak írásban.

Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

Elállás joga

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában Felhasználó jogosult egy év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

Az elállási jog gyakorlására felhasználható idő attól a naptól számított 14 napig tart, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt személy a terméket a fuvarozótól, vagy az ügyfélszolgálaton átveszi. Felhasználó a szerződéskötés napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tétel vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Szolgáltató a termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat megérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére, beleértve a kiszállítási díjat is.

Visszatérítés esetén az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.

Felhasználó köteles az árukat az elállására vonatkozó értesítés megküldésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy Szolgáltató címén leadni.

A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Amennyiben Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, futárszolgálat segítségével, vagy személyesen juttathatja vissza Felhasználó Szolgáltató részére.

Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

Nem illeti meg az elállás joga a Fogyasztót, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítése estén felmondási jogát elveszíti.

Fontos: Nem illeti meg az elállás joga a Fogyasztót, abban az esetben, ha a termék csomagolásán belül külön csomagolt kulcsokat kibontja!

KAPCSOLAT

Címünk:
Budapest XIV ker. Fogarasi út 195.

Mail:
info@securemme.hu

Telefon:
+36 1 422 0956 
+36 20 331 0081
+36 20 444 1434

 

SECUREMME SHOP

Minden vásárlónkat magas színvonalon szolgáljuk ki, biztonsági záraink széles kínálatából. Forduljon munkatársainkhoz, és minden kérdésére választ kap!

Munkatársaink várják kérdéseit!

+36 20 444 1434
+36 20 331 0081
+36 1 422 0956

+36 20 444 1434